dinsdag 1 mei 2012

CAMPER

Zo,daar zijn we weer.
Gisteren hebben we de camper opgehaald, we kregen vakkundig uitleg van een Nederlandse vrouw, die hiervoor in Lelystad heeft gewoond.
En toen moest het toch gebeuren, we gingen op pad.
Jeroen reed als eerste, en weet nu wat hij na zijn pensionering gaat doen:op een bus rijden!

We besloten meteen door te rijden naar een camping bij Niagara,maar door de vele ongelukken onderweg en de drukte hierdoor,kregen we er bijna spijt van,een rit van twee uur duurde daardoor twee uur langer.Maar goed, we hadden een aardige plek,helaas regende het heel erg en was het lastig water en stroom aan te sluiten,maar het lukte. We hebben heerlijk geslapen en daarna naar de Falls, zo mooi,al dat water wat omlaag klettert.
Daarna nog naar Fort Erie, een oud ford,en ik kon me helemaal voorstellen hoe dat vroeger ging toen de eerste pioniers Canada ontdekten en zich moesten beschermen tegen de Indianen ( maar ja wat deden die blanken hier dan ook?).
Daarna binnendoor terug naar de camping,maar niet nadat we gestopt waren bij Wallmark,waar we wat boodschappen deden.
Nu is het 21.30 uur, de ogen vallen toe.
Morgen naar Ailsa Craig, dat wordt een lange rit, hopelijk kom ik ook eens aan rijden toe.
Lieve mensen, we genieten er echt van!!
Liefs vanuit het verre Canada!

7 opmerkingen:

  1. Ha twee,
    Mooi, die avonturen van jullie. Dat gebouw (foto door Maai doorgegeven) is inderdaad heel bijzonder. En de camper is inderdaad bescheiden, ik weet dat ze daar hele grote hebben. Nou ja, wel zo wendbaar, hoop ik. Blijf genieten! Liefs, Lies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met de vlam in de pijp...
    De zegelring en dikke gouden ketting om Jeroen's nek bedenk ik er gewoon bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, jullie hebben al heel wat meegemaakt en gezien. Jammer dat die eerste reis zo lang moest duren en dat het zo regende.Inmiddels zullen jullie al wel bij Trucy zijn. Lies hierboven heeft het over foto's van een gebouw en van de camper, maar die heb ik niet ontvangen. Waardeloos dat dat niet op je blog kan, he!
    Het is nu donderdagochtend, 9.15u. De wereld hier is prachtig groen. Het weer is somber, af en toe een drup, maar gelukkig niet koud. En Ajax is landskampioen! Veel plezier bij jouw oude bekenden in Ailsa Graig!! Groeten uit Almere van Joke en John

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi!!

      Foto van het gebouw is volgens mij die van het museum. En die van de camper heb ik ook niet gezien. Probeerde mama wel te versturen maar lukte niet. Het internet is erg traag.

      Xx maaike

      Verwijderen
  4. Wat leuk om zo jullie avonturen te volgen. Fantastisch.
    Jeroen, ik sluit me aan bij Wieneke, ik zie je al zitten met je ketting en zegelring... Oja ik ga ervan uit dat je al op de hoogte bent dat Ajax kampioen is geworden.
    Groetjes en blijf genieten! Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi,

    Leuk om te lezen allemaal tot dusver! De Falls al gehad lees ik. Ben dan wel benieuwd of Jeroen er nog vanaf is gegaan in een ton.

    Heel veel plezier nog komende weken!

    Groeten,

    Dave

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als ervaren (????) camperhuurder begin ik toch wel benieuwd te raken wat voor camper jullie hebben. Vooral als die bij Jeroen al associaties met een bus begint optie roepen.
    Jammer dat het bij jullie ook van tijd tot tijd regent. Wij hebben vier dagen met de caravan in Zeeland achter de rug en het was alleen droog bij het neerzetten en wegrijden. Je zou het een commercieel weertje kunnen noemen. Donderdag gaan we het nog eens proberen. Veel camperplezier.

    BeantwoordenVerwijderen